مرکز مشاوره تبسم دزفول ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی با مجوز رسمی از سازمان نظام روان شناسی مشاوره جمهوری اسلامی ایران مشاوره آنلاین

دانلود مستقیم بیش از 300 دقیقه)کارگاه آشنایی با انواع اختلالات روانی، ملاک های تشخیص و روش های درمان


دانلود مستقیم بیش از 300 دقیقه)کارگاه آشنایی با انواع اختلالات روانی، ملاک های تشخیص و روش های درمان

 همان طور که همه عزیزانی که تحصیلات دانشگاهی در رشته های روان شناسی و مشاوره دارند به نیکی می دانند؛ در نظام آموزشی ایران مهارت محوری هنوز جایگاه خویش را در این رشته ها پیدا نکرده است. نظام آموزشی ما متن محور، تدریس محور و مبتنی بر ساختارهای سنتی و قالبی آموزش است که کشورهای پیشرفته دنیا از دهه میلادی ۸۰ از آن عبور کردند و مهارت محوری را به تدریج جایگزین آن نوع نظام آموزشی کردند‌. ساختار آموزشی فعلی در بهترین حالت خود می تواند دانش نظری دانشجویان را ارتقا بخشد. لذا مهارت آموزی عرصه ای است که بار آن بر دوش مراکز معتبر مشاوره و روان شناسی کشور است .مرکز پیوند مهر در نظر دارد با عرضه سی دی های آموزشی گامی مهم در رشد توانایی ها و آگاهی های متخصصان عزیز بردارد.

در اولین گام بسته آموزشی آشنایی و تحلیل آزمون های روانی همچنین آشنایی با انواع اختلالات روانی، ملاک های تشخیص و روش های درمانی را در قالب سی دی آموزشی(بیش از 300 دقیقه فیلم) برای عزیزان عرضه کرده ایم.

 

برای دریافت هرگونه پشتیبانی می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگيريد: 

شماره پشتيباني24 ساعته: 09031209569

 

 


مبلغ واقعی 35,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 31,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1222

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان خوزستان دزفول خیابان فردوسی بین شریعتی و فجر مجتمع پزشکی طبقه 4 مرکز مشاوره تبسم

مرکز مشاوره و خدمات روان شناسی تبسم دزفول

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما