مرکز مشاوره تبسم دزفول ارائه دهنده خدمات مشاوره و روان شناسی با مجوز رسمی از سازمان نظام روان شناسی مشاوره جمهوری اسلامی ایران مشاوره آنلاین

کامل ترین بسته درمانی افسردگی کودکان


کامل ترین بسته درمانی افسردگی کودکان

سلام به روان شناسان و مشاوران عزیز

 

بسیاری از روان شناسان یا بهتر است بگوئیم تمام افرادی که قصد دارند به صورت تخصصی به ارائه مشاوره و خدمات روانشناسی بپردازند نیازمند گذراندن دوره های تخصصی و کارگاه های روان شناسی می باشند بر این اساس مجموعه ای تخصصی از بهترین کارگاه های روان شناسی جهت افزایش توانمندی روان شناسان تهیه شده است.

اولین محصولی که برای شما عزیزان آماده کرده ایم بسته جامع درمان افسرگی کودکان می باشد. یکی از دغدغه هایی  اغلب روان شناسان و مشاورانی که قصد دیدن مراجع و انجام کار درمانی را دارند این است که فرایند درمان را در جلسات به چه شکل باید انجام دهند حتی بسیاری از آنها با وجود گذراندن دوره ها و کارگاه های تخصصی همچنان در این زمینه دارای مشکلاتی می باشند. بسته ی آموزشی درمان افسردگی کودکان به شکل کاملی این دغدغه ها را رفع خواهد کرد زیرا تمام موارد و نکاتی که روان شناس باید در هر جلسه انجام دهد را به صورت جزء به جزء و قدم به قدم ارائه کرده است. به صورتی که شما به راحتی می توانید 13 جلسه (و حتی بیشتر) درمانی را با مراجع کودک خود و والدین وی انجام داده و در هر جلسه علاوه بر انجام تکنیک های درمانی در حین جلسه، تکالیفی را نیز به صورت کاملا منسجم برای انجام به والدین و کودکان ارائه دهید.

این بسته شامل 4 جزوه کاملا آموزشی و مجموعا 430 صفحه می باشد. و شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. درمان جلسه به جلسه  افسردگی کودکان (ارائه گام به گام درمان در 13 جلسه ای)
  2. جزوه راهنمای والدین دارای کودکان افسرده
  3. کتاب کار و تکالیف  ویژه دختران
  4. کتاب کار و تکالیف ویژه پسران

 

تصاویری از بسته آموزشی

 

 

 

علاوه بر بسته آموزشی فوق بسته های دیگری را نیز برای شما آماده کرده ایم 

 

روان شناسان و مشاورانی که قصد دارند از سایر بسته های آموزشی که شامل ده ها کارگاه کامل روانشناسی از جمله (کارگاه های سی بی تی، درمان افسردگی، درمان اضطراب فراگیر، بیش فعالی، مشاوره پیش از ازدواج، طرحواره درمانی و ...به صورت صوتی ) یا سایر سایر بسته های آموزشی کاربردی اطلاعاتی را دریافت کنند می توانند از طریق زیر اقدام کنند

ارسال پیام در واتس آپ یا تماس با شماره

09031209569

 


مبلغ واقعی 179,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 161,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 647

برچسب های مهم

استان خوزستان دزفول خیابان فردوسی بین شریعتی و فجر مجتمع پزشکی طبقه 4 مرکز مشاوره تبسم

مرکز مشاوره و خدمات روان شناسی تبسم دزفول

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما